åh<3

åååh, mina teoribarn var världens sötaste idag! I första gruppen så var det bara nya, alltid lite jobbigt eftersom ponnysarnas ben oftast är längre än vad dom är. Gick igenom lite regler och sånt i stallet, dom var duktiga i varje fall även om våra jättelika d-ponnys skrämde dom lite.. ;)
Sen kommer vi till det bästa av allt. Mina gamla teoribarn. Nu när jag hade haft dom små rikiga minisarna innan så märkte jag hur otroligt mycket dom har lärt sig, helt sjukt! och nu efter sommaren så har dom fått lite attityd också, så jäkla duktiga dom är! Jag är faktiskt lite stolt :)


Zento har bitit sönder sitt bett så att han har fått ett sår i sin mun. Fett onödigt tycker jag. Så det blir till att rida med tyglarna i nosgrimman imorgon, åh hej och hå!
Vad tycker ni om för bett?
Doris gick som en klocka idag, så jäkla fin! Blev glad, glad, glad över detta :)

Jag och Emelie red på tripp idag, till kanalkiosken och köpte glass, gilla, gilla!

Kommentarer
Postat av: sandra holm

hahaha en av dina gamla teoribarn grät för att du inte skall ha dom lika ofta längre.... :* jag tyckte det var så sjuuuukt gulligt hahah! ;)

2010-08-28 @ 23:29:13
Postat av: anna

ellehur! Dina barn älskar dig elsa :p<3

2010-08-29 @ 11:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0