;)

just nu är jag uppkopplad på vår grannes internet, är det olagligt? Aja, dom får skylla sig själva om dom inte har lösenord... :p Klockan är snart halv fyra på morgonen och jag har precis anlänt till min säng.
Har tillbringat kvällen med fina flickor hemma hos Johanna, sedan när jag kom hem så var jag tvungen att titta på Alias lite ;)

Internetet är segare än någonsin så detta inlägg blir kort...
Hursomhelst så var min häst jättejättepigg idag när jag red ut! Det var lite kul, för igår när jag hoppade så var han först seg och sen exploderade han... Men fina språng blev det i alla fall!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mijaaa

Gå och lägg dig kvinna! ;)

2010-08-28 @ 03:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0