god gave to me the gift of song so I dedicate this on

Sitter i min ensamhet och spelar gitarr och sjunger med min stackars hals som dör vilken sekund som helst.. Men men....


It's a typical Savannah day,
so I take my guitar to the park and I play.
Sitting up under the live oak tree.
The strangest feeling came over me,
I wanna go where the mountains are high enough to echo my song,
I wanna go where the rivers run deep enough to drown my shame,
I wanna go where the stars shine bright enough to show me the way.
I wanna go,
Where the wind calls my name.



You don't love me anymore

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Kom hem till mig i stockholmn och förgyll mina rum med din underbara röst snäckan! Jag saknar dig, kom till mig nu snart någon helg :)

Kram

2010-08-18 @ 23:34:20
Postat av: Kristoffer

systeryster! Du kan vara försångare till mig och david när vi skall spela på the corner på MF? :)Ring mig när du ser detta!

2010-08-19 @ 09:25:35
Postat av: elsa

Hahaha mamma berättade att du körde upp idag, mitt i stockholm x) välvald plats! grattis till körkortet i alla fall, inte alls sådär 10 år sent :P hahaha, jag ringer dig imorgon <3

2010-08-20 @ 00:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0