Har sjuuuukt mycket att göra...

Jaha, är det någon som är förvånad över att jag inte har uppdaterat idag? eh nej, jag är sämst på att blogga när jag är hemma, särskilt nu när jag är i stallet från åtta på morgonen till tio på kvällen, oh hej och hå.
Ringde och pratade med Sven Inge innan, ang. Doris. Jag fick som jag ville till slut ;) Men, nu skall vi se om Cia kan reda ut alla andra problem kring denna häst, det är minst sagt komplicerat.
Imorgon klockan tio skall jag hoppa GB för Ullis, skall visa honom för kunder på fredag... Känns minst sagt otryggt med tanke på att jag red honom typ 20 min i morse och när jag vet att han är så ful på hinder och stannar. Hmh, finns väl en anledning till att det är jag som sitter på den med.
Red Doris i morse med, hon gick mycket bättre idag, hon var väl lagom mör efter gårdagen :P
Zento visades även för kunder idag, tänker inte säga vilka, för det kan ni får gissa :)
Tog och longerade Kora i pessoaselen innan vårt styrelsemöte också en stund, hon gick fdaktiskt rikigt bra. Finaste lilla hästen! Skall nog ta ut henne en sväng imorgon med, kanske ner och trimma på LV4 en stund. Där är så fint där i morgonsolen, så jag tänkte kanske rida henne en sväng innan jag skall hoppa GB, får se imorgon!
Känns dessutom som om jag har mer att göra i stallet här hemma än när jag var och jobbade, nej men seriöst, har hur många hästar som helst som jag kan rida om jag vill. Imorgon skall jag bla. rida Lizettes häst innan vi skall ut, för imorgon är det ALL IN som vanligt tihihi :)

Känner att detta inlägget var totalt meningslönt, hahah ;)


FINA PONNY! <3

Kommentarer
Postat av: emelie

DET VAR VANJA SOM PROVRED ZENTO ELLER INA, JAG LOOOOVAR :D

2010-08-11 @ 22:24:46
Postat av: Annika Karlsson

Jaså du, du har GB och fifflar med nu också haha ;) ponnyberidare ut i fiberspettsarna!

2010-08-14 @ 23:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0