Hemma bra men borta bäst

Ja, det är väl så jag tycker, hemma bra men borta bäst? Det är inte så svårt egentligen förstår ni, för att jag har alltid varit så att jag tyckte om att vara ute och fara och flyga. Kom nyss hem från UM gick väl okej om man säger så, hatar jävla psykologer, förstår verkligen inte vart dom vill komma med sitt liv, sitta och lyssna på andras problem när det känns som att det är dom som har störst problem själv, helt allvarligt? Fett onödigt sagt. Aja, mamma lagar mat så nu skall jag hjälpa henne med det. Sen ikväll skall jag baka och sen titta på Alias med min fina familj :)

Till alla stallfolk där ute så var det mycket trevligt att se er igen!



Jag saknar er alla där borta i min andra familj :(

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är hemma och det är det viktigaste! :)<3

2010-08-09 @ 19:59:19
Postat av: lizettan borggren :D

HAHAHAHAHHA ska du inte på ditt "pegasus"-möte XD HAHAHA gud elsa.... ring mig senare<3

2010-08-09 @ 20:17:54
URL: http://lizetteborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0