jag är pigg

Jag kan inte sova trots att klockan är tjugo i fyra :( vad är detta för något?
Kan väl räkna upp vad jag skall göra imorgon då, för jag har ju inget att skriva om...
Jag skall:
* Ha teori, två grupper på morgonen.
* Rida Zento
* Fixa Zentos monster-man.
* Rida Doris.
* Rida Kora?
* Fixa allt annat i stallet.
* Titta på Alias :p

Låter som en ganska bra dag tycker jag, en lördag, precis som vilken lördag som helst!

och jaa, det skall bli en frågestund där man kan fråga vad man vill och ja jag skall skriva om mina vänner, sluta tjata på mig, jag planerar för det ;)

sie
Saknar mina bästaste vänner ocksåå :/

Kommentarer
Postat av: ajbicasemala

jag saknar dig älsie <3

2010-08-28 @ 23:19:08
Postat av: elsa

ajbicasemala är det bästaste ordet :D

2010-08-30 @ 17:39:11
Postat av: lizzan borggren

jag vet att du inte saknar mig.... FÖR DU SVARAR INTE NÄR JAG RINGER DIG !!! :O

2010-09-14 @ 08:59:54
URL: http://lizetteborggren.blogg.se/
Postat av: elso

du har väl inte ringt Lizette? Eller har du bytt nummer :P

2010-09-14 @ 16:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0