Malmö City Horse Show

Jaa, idag var jag och Emelie och gjorde malmöstad osäker. Tro det eller ej, men det regnade faktiskt nästan inte alls när vi var där. Idag var det terrängen, och om jag var lite anti nu så är jag jävligt anti efter detta, hah. Det var helt galet segt, det kom typ en häst och hoppa ett hinder var tionde minut, seriöst alltså. Och dessutom så var det en häst som gjorde som jag tror att jag skulle göra om jag red fälttävlan, gå omkull. Det var inte så mysigt att se på, och ja, alla blev helt galna när den hade trillat och låg kvar. Det känns som om detta som jag nyss har skrivit var rikigt onödigt att skriva. Fett meningslöst haha.
Imorgon, ja vad händer då? Jo jag skall jobba, precis som idag, kvart i sex imorgon skall jag upp. MYYYS. Dessutom så skall jag nog rida cias ponny imorgon, och kora, och nutella och min egen. Och ja, känns som min dag kommer bli mysig. Hoppas att det har slutat regna bara..Det är fan en hel pool på vår gårdsplan, inte bra.

Här kommer två ohärliaga mobilbilder från tävlingsplatsen ida, enjoy. ;)

fin häst!


vit gojja har dom på benen också... Nästan allihop ;)


Denna personen stod och predikade på gustav om något femenistiskt grejs, Emelie sa att hon var känd, så hon får också vara med här... Mona tror jag hon hette haha :P

Denna röda tant såg vi på södervärn idag, hon var helt läskig, hon hade precis allting i rött, det kvitta vad hon tog upp ur sin väska så var det rött! Riktigt random typ ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

HUR GICK DET MED ZENTO?? <3

2010-08-14 @ 23:01:28
Postat av: AnnaB

Elsa hatar fälttävlan :P

2010-08-14 @ 23:13:47
Postat av: Isabelle Weber

Äh tyst med dig nu elsa ;). Fälttävlan ska man rida. Det bästa som finns!

2010-08-14 @ 23:38:17
Postat av: annika

Absolut sosse var nog den där röda kärringen :) Klökvarning

2010-08-15 @ 10:35:08
Postat av: Elsa

elso vågar inte det isabelle :( Det är jätteläskigt, och det var två som trillade igår, ii, jag blir mörkrädd ;)

2010-08-15 @ 13:18:47
Postat av: Mamma

jag är glad för att du inte rider fälttävlan Elsa....!

2010-08-15 @ 13:34:06
Postat av: Isabelle Weber

hahahah elso då, du går miste om det bästa i livet!

2010-08-15 @ 20:22:46
URL: http://bellaweber.blogg.se/
Postat av: Elsa

Kan hända, men jag vill inte dö än :P

2010-08-16 @ 09:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0