meningslös dag

Detta är en totalt meningslös dag. Den är händelselös dessutom. Jag har mockat, ridit, mockat, ätit. Och nu skall jag enr och mocka, sen rida, sen ta in hästarna. Som sagt, totalt meningslös dag. Igår regnade det floder, vilket som innebär att en del av våra hästar är lite sjösatta ute i sina hagar...
Det är väligt konstig stämning i vårt stall, det är inte så roligt faktiskt. Känns som om man inte vet vart man har någon. Men, bara ett år kvar sen flyttar jag hemifrån :)

Och nu skall jag också flytta, men bara till köket.


Hörs senare :)


Fick denna mejlad till mig innan, jag själv på ett mynt? Vad betyder det haha...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är bergis ett hot Elsa!! Och dom försökte skjuta på oss när vi var i malmö, snart kommer det säkert hotbrev också :(

2010-08-15 @ 13:49:59
Postat av: Liziiie

Vi måste träffas snart!! Och jag vill till danmark med dig hjärtat!

2010-08-15 @ 19:44:43
Postat av: Isabelle Weber

elsa då.. den där bilden gjorde du ju när vi var nere på kuska XD

2010-08-15 @ 20:23:21
URL: http://bellaweber.blogg.se/
Postat av: elsa

hahaha jag vet :P Men hur har dom fått den?P x)

2010-08-16 @ 09:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0