Munka pizzeria (Y)

Jag och Isabelle fick för oss att vi ville ha mat. Riktig mat. Så vi ringde till chefens fru och sa att vi ville ha kvällsmat, det hela slutade med att vi satt i Annika Herrs bil med Lina. Och jag säger bara herregud, vilken resa. Dom är ju fan inte kloka någonstans, medans Lina sitter och babblar om att det är flugor i hela bilen så sitter Annika och skriker på Lina som skriver sms samtidigt som hon kör, så jävla sjuka i huvudet. HAHA!
Nu sitter vi här och har krängt munkasallader och är lagom mätta.
Mitt håriga monster får vila idag eftersom  han dödade min tumme igårkväll, ajajajaj.


Kommentarer
Postat av: Isabelle Weber

Vi äger !

2010-08-05 @ 20:34:39
Postat av: Elso

Om att vi gör!

2010-08-05 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0