regn :(

Herregud, vart kommer allt vatten från?? Detta är helt sjukt, det har regnat såhär tre dagar sen i fredags. det är inte okej. Min ponny blir jätteblöt :( Dessutom så har han redan börjat få vinterpäls precis som förra året så han blir svättig jättelätt, vilket resulterar att om man lägger en regntäcke på honom så blir han dyngsur inifrån också... Detta eviga dilemma.
Vad händer idag då? Jag har nästan ingen feber idag, 37,6, vet inte om det räknas som lite feber, men jag k'nner mig mycket bättre idag. Så jag skall ner och rida Zento och Doris. Funderar på att tigga skjuts av någon ner till stallet för jag kommer vara allt annat än torr när jag kommer ner till stallet, är ju liksom sex km dit..

Jag såg nästan klart säsong ett av Alias igår, är helt kär i den serien alltså. Fattar inte att den inte är stor här i Sverige. I USA så blev den super super stor när den kom ut, och den är helt grym!

Så, nu skall jag ner och försöka äta något, har ingen vidare aptit eftersom mitt smaksinne har lagt av.. Inte bra, hörs sen!


UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: emelie

Det regnar floder elsa :(

2010-08-17 @ 19:06:58
Postat av: mamma

vi som älskar Alias ;)

2010-08-18 @ 19:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0