regn,regn och lite mer regn.

Jag är jättearg. Vilket som är ovanligt faktiskt. Red ut Zento idag och han var gladast i världen :) Sen red jag Doris och hon var galen, självmordsbenägenhäst.se.
Och regnar gör det också. Som fan. Så deprimerande. Ikväll skall jag träffa en person som jag egentligen inte vill träffa, man han sa att vi skulle ha serious talk, så då får vi väl ha det då. Ish,ish. Hungrig är jag också, har inte ätit något sen frukost. Inte bra.

Sakna, jag vill ha sol och värme och sommar 2011 :(


Kommentarer
Postat av: hemliig

känner du Annika Finn väl? Kan inte du berätta lite om henne som du gjorde med din andra vän/kollega Alex? :)

2010-08-18 @ 20:13:50
Postat av: emelie

Måste du åka iväg nästa sommar också ? :( jag vill inte det! :'(

2010-08-19 @ 09:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0