Solariumbrud

Jag kom nyss hem från cancergrillen, och tro det eller ej, jag har inga värmeutslag för en gångs skull. Jag får ju nästan alltid mer eller mindre röda utslag som kliar och svider så man håller på att bli galen. Men idag så har jag sluppit undan det, kan ju iofs ha och göra med att jag har grundat brännan ganska ordentligt när jag var i Grekland.
Dessutom tror jag nog att man får ganska mycket färg om man skulle ligga i solen mitt på dagen i några timmar, men ja, som sagt, det har jag inte tid med, därför får det bli solarium istället, hur farligt det nu än kan vara... ;)

Kommentarer
Postat av: Julijaa

Du får inte bli brunare :(((

2010-08-16 @ 09:21:42
Postat av: Elsa

hahha jooo, neger skall jag vara!

2010-08-16 @ 09:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0