Traktor:)

yey, jag och Isabelle målar från traktorskopan på jobbet, mycket snyggt;)

en lagom söt bild på spike, även kallad polski! Denna lilla varelse håller på att fixa vår lägenhet (se där bak) och han är även sjukt skum. Han typ stack in huvudet genom fösntret till mitt och isabelles sovrum och skrek hohoohoho godmorgon! Han ockuperar ävcen dushen i typ en halv timme så att ingen annan kan ta sig in i badrummet. Något han även sysslar med är att fiska, så han försöker bjuda oss på fisk hela tiden, och härom kvällen  när familjen var iväg så hade vi det lite mysigt uppe i huset så kom  han med ngn skum hembränd vodka. Jäkligt skum är han ;) Och han har sett mig... I bara handuk... Typ... Pinsamt.

Jag smsar, Annika kör och Isabelle yrar, fan va kul vi har på vårt jobb tihihi :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ut som ni har det väldigt roligt på ert jobb ;)

2010-08-09 @ 12:55:04
Postat av: Amanda

Ni är helt galna hahaha :P

2010-08-09 @ 20:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0