zzZZzz

vafan är det för mening med att vara lediog om man ändå vaknar klockan sju?? Suck, seriöst alltså, jag som ändå har mörkgardiner och allt haha.
Jag måste dessutom fixa mig för att vi skall iväg och fixa bankkort till mig eftersom jag har tappat mitt.... x)
Skall rida Zento och förmodligen Doris också i eftermiddag och sen är det pegasusmöte också, och ja är kioskhuvuden pegasus är vår undomssektion. Jag vet att det är fulast i världen men det har varit så jättelänge!

Vad skall ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Sannaa

VI MÅSTE TRÄFFAS ÄLSKLING!! VI SKALL RÖJJA SOM SMÅ FISKAR JU!! :D<3

2010-08-10 @ 08:34:26
Postat av: zettan borggren :D

hahahahahhahaha gå nu och se glad ut på ditt jävla PEGASUS MÖTE XD aaaah gud vad jag dör!

men imorgon ska du sova här, och sen på torsdag ska du rida min trevliga ponny host.. :D love u babe<3

2010-08-10 @ 11:59:01
Postat av: Elso

Du skall inte mobba vårt pegasus! x)



Ja jag vet, jag kommer nog dö som vanligt ;)

2010-08-11 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0