tekninkdag -.-

Hela min tankeverksamhet håller sakta men säkert på att havrera. Jag är grymt förvirrad och i brist på bättre idéer satte jag mig här.
Vad skall man säga om dagen? Teknik från 20 över åtta till två. Jag är ju inte alldeles överdirvet teknisk så det är säkert bra för mig.
Blir så trött. Det är kadriljträning idag, det är kadriljträning ikväll, det är kadriljträning imorgonbitti, det är kadriljträning imorgon klockan tre, det är kadriljträning imorgon klockan fem, det är ingen kadriljträing, det är kadriljträning någon gång, jag vet inte när det är kadriljträning. Detta är Mats Westberg förvirring på hög nivå.
No matter what.



Den hårige på bild igen! Snart kändis här på bloggen ju!

idolkväll hos danny ikväll, MYSfaktorn är skyhög:)

Kommentarer
Postat av: Dannibanni

GILLAR DETTA INLÄGGET! HAHAHA, :D <3<3

2010-12-16 @ 19:43:52
Postat av: elso

jag med, sjukt cleant!

2011-01-08 @ 23:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0