wiie

Var nyss och snackade med Katarina, eller ja, jag sjöng och mamma snackade. Fick hjälp med frassering och sånt, heter det så? aja, var i stan med mamma också, mysigt faktiskt. Hittade massor av saker, bla. en kavaj, två klänningar och sånt. Rätt chill för mamma betalade kläderna inför Nobelmiddagen + kavajen.
Köpte även present till min älskling. Malin då alltså, hon fyller ju snart femton år och sånna grejjer ;) Hoppas att det blir bra, hittade dock inte det som jag tänk från första början, men ja, detta blir nog ändå bra...  :)

Sitter här och har nyss fikat lite, borde bestämt ta och ge mig ner till stallet och rida och fixa till Handy... Är sjukt trött bara.. aja, nu får jag sätta fart!


är ju som sagt skjortgalen, har hittat två skitsnygga som jag vill ha... Men de är inte direkt billiga, och med tanke på att jag har typ 15 olika stycken skjortor som jag aldrig använder längre så känns det olönt. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0