Alex gästbloggar...

Hejsan alla :)
Alex här. Har fått order om att jag ska gästblogga
i Elsos blogg lite ;) Hm, vad ska jag skriva om?
Allt möjligt random? Haha ingen aning. Just nu sitter
jag lite ensam i lägenheten  och käkar jordgubbar.
Hade ingen plan över huvud taget när jag loggade
in på Elsas blogg om vad jag skulle skriva,
men vafasiken. Ni är vana vid Elsa?
Hahahha :p
Nä, nu var jag lite elak. EElllllsssoooo min bäästa
vään <3
Min, bara min vän <3
Jag och Elsa är dreamteam. Bara så att ni vet.




Finaste Elso och Zento <3

Kommentarer
Postat av: Antonia

Vem är denna Alex du skriver om hela tiden? Jag hänger inte med :(

2010-07-23 @ 14:17:45
Postat av: Antonia

Vem är denna Alex du skriver om hela tiden? Jag hänger inte med :(

2010-07-23 @ 14:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0