Allt är PRECIS som vanligt?

Sitter här hemma och spelar lite gitarr och sjunger... Låter inte så fint haha.
Jag har som vanligt inte speciellt mycket att skriva om.
Inte mer än att nu har falsterbo börjat och det är mycket nice.
Allt är precis som vanligt, jag äter samma mat, springer samma rundor,
går samma hundpromenader, lyssnar på samma musik.
Inte mycket skillnad från vad det brukar vara med andra ord.
Är väldigt rastlös eftersom jag inte har så överdrivet mycket att göra.
Funderar på att ta mig ner till kampingen imorgon kväll, skall ju försöka
hålla mig borta där i från. Men jag kan liksom inte sitta här hemma
och vänta på Isabelle.
Kan inte fatta att jag inte ska jobba på nästan tre veckor. Det är helt sjukt.
aja, nu skall jag ringa Isabelle. Ha det bra sålänge :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

elsa.. du vet vart du ska hålla dig borta ifrån tills jag kommer!!! <33

2010-07-03 @ 22:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0