fan... så jävla lost

Jag är så trasig.


Det finns inte ord som kan beskriva det jag känner just nu. Ingen förstår, ingen kan göra något.


En gigantisk klump sitter i halsen och vägrar låta mig andas, vägrar låta mig gråta.
En tomhet inom mig, som är som ett svart hål, försöker dra ner mig.
Jag är alldeles tom, men samtidigt full av känslor som virvlar. Jag försöker känna men samtidigt döda känslorna, för dom gör ont.

Vart ska jag gå? Vart ska jag ta vägen? I'm so lost, and it hurts.


----


Jag vill, men vill samtidigt inte att allt skall vara över.. Jag vill bara att mina vänner skall må bra och de personer som är mina nära och kära som ligger på sjukhus skall få komma hem...  Så snälla, HÅLL UT!


Damn, keep on walking... Alone and hollow.

Kommentarer
Postat av: Martina

faan älskar dig hjärtat <3

2010-07-26 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0