Tivoli pch arbetskamrater ;)

Är trött som ett  jävla ägg. Vaknade för en liten stund sen,
kom väl hem vid två igår tror jag. sjuk kväll med finaste Julia!
Vi var en liten sväng på tivolit och jag träffade Johan mfl.
Lite konstig stämning men aja... idag så vet jag inte rikigt
vad som händer, skall ju såklart till falsterbo och så.
Sen ikväll blir det väl Julia så hittar vi väl på något roligt,
vi är ju ganska påhitttiga haha ;)
Annika och Michelle var här i falsterbo igår, träffade Michelle
en liten stund, men Fröken Finn åkte hem typ vid tre så henne
hann jag inte träffa, fast hon verkar iofs inte lida av det. Men aja.
Skall försöka träffa Alex idag om hon kan det, hon kanske har tid att
prata med mig i alla fall ;) Tycker ju om dessa människor något otroligt!

Julia och Cocu står för bilden! Europeans moorsele 2009 :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Har du och Julia börjat umgås igen? :)

2010-07-11 @ 03:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0