HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Om två par timmar åker jag till Grekland, ska bli mycket skönt faktiskt :)
Sitter här och laddar med Red Bull, får ju inte lov att sova haha!
Medans jag är borta så tänkte jag att Alex skulle gästblogga lite.. (det vet hon
inte om än) men det löser sig nog! Båda mina föräldrar springer runt här som
galningar och skriker att dom har glömt någonting. Och här sitter jag. Ensam.
Bortglömd. Sviken. och bloggar. Nej, allvarligt talat så går det ingen direkt
nöd på mig :)

Nej nu skall jag skicka bilder på Fox till Emelie och sen ska jag titta på Alias.
(Alias är förresten en väldigt bra serie som jag tycker att alla borde titta på,
den är inte så känd i Sverige men typ svin känd i USA, RIKIGT BRA är den!)



Denna stad skall vi besöka, Agios Nikolaus. Var där för två år sedan, superfint!


Väääärldens bästa TV-serie, jag är så kär!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas inte att du har tagit mina bilder...

2010-07-21 @ 13:51:43
Postat av: Anonym

Det har jag inte :)

2010-07-23 @ 14:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0