Weber är dum i huvudet :)

Gulligt Isablle skriver om mig... hahah.

Söta sms jag fick från min nyktra lilla elsa igår hahah!
"Lah älskar dig också närmast", vad menar hon med detta? HAHA
"Du är bäst" tack elsa, det visste jag redan :D
"Vi har inte kravet sk riktigt på taxin" förstår inte riktigt vad du menar gumman ;)

Hon typ ringde mig vid 1 och herregud vilket samtal. Elsa cyklade full hem och cyklade rakt in i ett staket och så tappa hon mobilen och hon stod o ropade efter sin mobil! hahaha fyfan vad hon var söt, - weber, nu ska jag förklara för dig hur man cyklar ner för en backe! hahahahahah!


- Någon kommenterade inlägget "Hon kommer säkert bli alkolist"

Men det känns bra ;)


Martyparty förra året i Falsterbo;)

Ordningsvakterna ahahah

Bilderna lånade från Martina Stanleys facebook.... HAHA! :)


Kommentarer
Postat av: partygiiirl ;)

HAHAHAH HERREGUD PÅ BILDERNA!

2010-07-07 @ 10:52:15
Postat av: Isabelle

Lilla gumman, det var väll inte så elakt :o <3

2010-07-10 @ 11:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0