Ångest över min ponnyplutt....

Är framme hos Sven Inge, och det är ju roligt! Träffat Isabelle till en början och sedan Annika och Viktoria....
Sitter för stunden i Alexs rum där jag och Isabelle ska tillbringa den närmaste tiden, har ångest över min lilla ponny som jag inte vet vad jag ska göra med... Det är inte alls roligt, har ingen motivation till att träna när jag inte tränar för någon tränare... Ville ju fråga om Annika kanske kan hjälpa mig lite, men det vågar jag inte när Viktoria är här.... :P
Imorgon så hoppas jag att dagen blir bra, för jag är inte på lika bra humör längre av någon anlednig, vet inte rikigt varför men ja... Sitter här med finaste Isabelle så ja, jag klarar mig nog. Är inte så mycket för att åka hem på fredag, får se om jag gör det.....


Nu ska jag prata lite med Isabelle, hoppas ni är gladare än jag ;)


Vill vara glad när jag är med min fina ponny...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Min elso är bäääst :D

2010-06-13 @ 22:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0