Brev till Kungen

Tjenare Kungen, jag har ett par saker som jag skulle vilja fråga dig, för det första så undrar jag lite om hela den hä'r grejen med bröllopet? Jag menar varför ska vi betala för att din dotter ska gifta sig med någon jävla Daniel? Jag menar liksom, vem fan bryr sig? Och allt detta med att man ska sjänka gåvor och sånt, det är ju bara bull shit eftersom Victoria inte ens kommer att titta på alla gåvor? Dessutom så betalar varje svensk 15 kronor till ett bröllop som de inte ens får komma på? Jag menar vad är detta? Vad tar samhället vägen egentligen?
Jag tycker helt klart att man borde ta bort monarkin i Sverige för ni bara sitter där i ert slott i Stockholmstad och rullar tummarna.... Varför har man ens kungar och sånt kvar? Det är ju fan på medeltiden som man hade det..
Hmm, jag tycker i alla fall att du verkligen borde tänka över din roll som kung, för så som du är nu, så är du ganska patetisk :)


Ha en bra sommar, och drick inte för mycket champagne på bröllopsnatten :)


MVH Elsa

Kommentarer
Postat av: Ellinor

DU ÄR GALEN KVINNA!

2010-06-28 @ 23:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0