LEDIG!

Idag är jag ledig och imorgon med! Skönt, är dock väldigt rastlös, går runt här, förösker sola, men är som vanligt värdelös på det med haha!
Är faktiskt i skånes fagurhult, i våra goda vänners sommarstuga där vi brukar tillbringa minst två veckor varje sommar, mysigt! Allt känns så bra och lätt här, det tillhör ju faktiskt en av de få problemfria platserna från min barndom.... Rikigt trevligt att vara här i alla fall! Äter mycket god mat, och blir bjuden på olika sorters viner och god champagne ;)
Ska nog ta och rida Jamesone sen, det är Åsas häst, hon ville det, fast först ska vi till teboden och fika :)

Bilder på mig och Isabelle kommer när min dator har lugnat ner sig lite!

Kommentarer
Postat av: Johan

saknar dig gumman....

2010-06-30 @ 23:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0