trött som bara den....

Ligger här i min ensamhet och äter Sveriges mest sålda bil, Ahlgrens bilar.... Fina Annika och snälla Michelle är ute och sliter med besiktningarna och jag ligger här och latar mig :( Inte rikigt ok men jag är så jävla trött.... Skäcken skötte sig inte idag, hade förmodligen rikig ordentlig träningsvärk sen igår, så nu vet jag inte rikigt vad som händer med hästarna? Sven Inge snacka något om irländska tävlingsponnyer som någon skulle komma och visa filmer på eller vad det nu var :P aja,jag hittar nog något, har ju världens största stöd från både Annikas och Isabelles sida så det löser sig säkert :)


Nu skall jag försöka sova lite, har städat hela lägenheten så Annika skall bli glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0