Inläggen borta? :s

Märkte precis en mycket konstig sak, alla inlägg här i bloggen är borta? :s Riktigt konstigt! Det har ju varit lite konstigt här i bloggem, har t.ex inte kunnat logga in på typ en vecka? Det kanske är min dator det är fel på, inte vet jag?

Har så fruktansvärt mycket i skolan nu alltså, skrev Hälsa A prov på idrotten innan, så jäkla skönt att ha det gjort. Nu väntar bara NO och HKK också... Ish, ish..

Är annars väldigt glad faktiskt, fast det är nog Johans förtjänst, tusse!

Sen ska jag också säga att min f.d tävlingsponny Mulle har fått ett nytt hem.. (Förhoppningsvis, han är på prov) Hann inte säga hejså till honom, men det är nog lika bra det... Stor PUSS till honom, för han är världens bästa!
Mulle allsvenskan 09
mulle bebus
prisutdelninhg
you will never walk alone
You will never walk alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0