Tankar kring Zento...

Jag har ingen motivation till någonting tycker jag.. Kändes inte ens roligt att tävla i helgen, då är det något som är fel... Känns så himla jobbigt att inte veta hur det blir med någonting, vet inte ens vad som ska hända med Zento, hur länge jag ska ha kvar honom osv. Känns knepigt att Kris, som förövrigt inte tycker om Zento, försöker skynda på det hela.
Men, även om det är jobbigt att sälja efter honom efter mer än ett och ett halvt år tillsammans så är det nog ändå det bästa, är lite trött på att rida unghäst om jag ska vara helt uppriktig.. (ta inte illa upp Zento, men du åldras väldigt långsamt) Vill ut och hoppa Avd. A och bara chilla lite. Även om jag kan rida avd A upp till lb + 5 så är det ändå inte rikigt samma sak....

Tittade på lite gamla filmer och bilder som jag fick av Elisabeth, inser verkligen hur mycket bättre han har blivit, inte bara i hoppningen och på marken utan även i hanteringen. Han var ju minst sagt ouppfostrad när han kom till oss som fyra åring, sprang över folk och slet sig gjorde han... Nej, han har helt klart blivit betydligt bättre de senaste året, skulle nog beskriva honom som en välriden ponny nu till och med.. ;)
busfrö
Mitt lilla busfrö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0