bra dag!

Riktigt bra dag idag! Skööönt.
Red och fixade direkt efter skolan. Sen kollade jag och Malin på killarnas bandyträning, vi typ dog eftersom Tommy skämde ut oss. Attans, det är alltid mig.

Sedan så leava Malin mig efter ett mycket insatt icabesök. Dessvärre när vi var på väg hem så mötte vi Kakan och chrisse. Och dom ville till ica så jag joinade, igen. Fett nice med dom i alla fall. Jag älskar fan att ungås med killar, det är det bästa som finns typ. Eller ja, åtminstone det bästa man kan göra med kläder på. Fast man kan iofs lika gärna umgås utan kläder, finns ju dom som gör det med. Och ja, det är väl ganska vanligt att det är lite av varje. HAHA gud, fyfan va yrt inlägg detta blev.

Detta var iallafall allt jag hade att skriva, dvs, inegenting.

Hoppas ni mår lika bra som jag gör idag! :)

September 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0