Danni gästbloggar!

Hej alla ni som läser Elsas blogg. Danni bloggar här ikväll! Jag håller på att fixa med header + koder och grejs till Elso. Det är inte riktigt klart än så det ser lite konstigt ut för tillfället. Men förhoppningsvis blir jag klar med allt ikväll eller imorgon och då blir det mer normalt, (den nya headern är bäst, :D).
Okej, ska sluta skriva och jobba klart med grafiken nu. Elsa sa att jag kunde lägga upp lite bilder också så det ska jag göra. Allt är fotograferat av mig. :)

Elsa med sin förra ponny Zento.


Elsa med Cias förra ponny Zcarlet.


Haha, bild på Calle, Elsa och mig från spexfotot i skolan. :P

/Danni

Kommentarer
Postat av: Isabelle

hahahahahaha jag dööör ZENTO hahahahah!

2010-11-01 @ 22:18:12
Postat av: elso

charmigt där med calles hår måste jag säga ;)

2010-11-02 @ 07:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0