Dr. Jekyll and Mr Hide

Tjooo. idag har vi varit och sett Dr. Jekyll and Mr. Hide, den var faktiskt sjukt bra! Jag och malin hade det dessutom ytterst trevligt med våra män... ;)

Sen när jag kom hem var jag en liten stund med Julia innan jag, hurtiga Els0, skulle på Funticial Moves eller vad det nu hette ;) Efter passet så gymmade jag själv i typ en halv timme, duuktigt.

Red Handy efter gymmet också, så sjukt fin blev han efter ett tag. Red på en åttvolt i trav ganska länge innan jag slutade. Så då blev han riktigt mjuk. Kul! Ska träna imorgon ju.. :)

Nu sitter jag här och pratar med Emil som är ytterst social, gilla knappen på det!


Kommentarer
Postat av: JULIANA OCH SHELDON

men men PRECIS SOM MISTY HAHAHA DU VET MIN VITA HELPSYKADE PONNY HAHAHAHA

2010-11-16 @ 19:47:08
URL: http://juliana och sheldon tävlingsblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0