kass update

Riktigt kass update idag.... Men jag har på riktigt varit i stallet från klockan nio till klockan halv åtta. Non stop.
Det var ju dressyr idag på SFRK. Duktiga ryttare faktiskt, riktigt bra ritter på dom flesta hållen!
Jag har dock börjat oroa mig för nästa år. Hur fan allt ska lyckas, med Us och allt. Och alla tävlingar. Marie tänker nämligen hoppa av hela skiten och det är en allvarlig kris för mig.

Min ponny var ett monster idag. Jag skojar inte, han var helt crazy.

Gud, nu skriker mamma att jag ska bada hunden. Hell no. Hon har rullat sig i något osmakligt och hon stinker.

Oj, nu lät det som om pappa halvmörda vitrinskåpet, det är nog bäst om jag går och ser vad som händer.... Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Osmakligt...! HAHHAHA,

2010-11-08 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0