resultat ;)

Såå, tävlade Nemo idag ju! Glömde att skriva det. Hoppade en klass bara, 1m. Kändes faktiskt bra, han flög inte lika mycket som han brukar. Så det var bra, hade dock ett ner i grunden, men skitsamma liksom ;)
DUKTIG HÄST i allafall... Får se om Isabella lyckades fota mig ngt..

Ni vet att jag sa att jag skulle lägga upp filmer på Handy från Ullisträningen? Jag har redigerat ihop en film nu! Awesome faktiskt! Väntar på att den skall publiceras, så jag lägger antingen upp en länk i kväll eller imorgon.. Den är inte direkt snabb.

Gårdagen var så jävla störd. Sjukare än vanligt asså. Shit va sinnes. Hände saker som verkligen inte borde ha hänt, och tvärtom. SINNES säger jag bara.

http://www.youtube.com/profile?user=MaddeAbrahamsson#p/u/6/PFycSNx19yM


Hahah om ni tittar på Youtube länken så kanske ni förstår vad jag menar när jag säger att Nemo är som en ponny... Olof Smith som rider förövrigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0