varför kan jag aldrig sova?

Jahaa, legat vaken sen sju och har inte mycket att göra... Jag är sjukt sugen på godis, men för det första så ska man inte äta godis till frukost och för det andra så ska jag inte äta godis överhuvudtaget. Vilket dilemma.

Nu är jag i alla fall tillbaka i södra delen av skåneland. Får lite ångest när jag tänker på att det är typ mer än en månad tills nästa gång jag ska dit... ILLA. J
Pratade i vilket fall som helst med Sven Inge om när jag ska jobba och vilka som jag ska jobba med och sånt, får hoppas att det blir som han sa för då är det bara omtyckta själar... tss.

Nu har jag suttit i min säng ganska länge och väntat på bättre, jag borde kanske ta tag i mitt liv och gå ut till stallet och släppa ut min stackars häst i regnet? Ja, så får det nog blil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0