zento

Okej, angående Zento nudå. Zento står utanför malmö, som många av er kanske vet.
Jag träffade på honom när pappa var och tävlade på Örestad där han står. Jag har alltid sagt att man inte ska hälsa på hästarna som man har sålt. Men jag vet inte. Det känns som jag borde åka dit, inte för att han inte skulle ha det bra eller så. Men Zento har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta, och det kommer han att ha så länge jag lever.
Jag har svårt för att rikitgt fästa mig vid hästar i vanliga fall. Och det hade jag i och för sig i Zento med, red ju trots allt honom i två år...

Jag tror i alla fall att jag ska hälsa på honom, samla kraft och mod och åka dit.


Såg nyss denna bilden på facebook, vet inte vad ni tycker. Men jag tycker den är sjukt fin.
Älskade, finaste Zento, det finns ingen som du <3

Kommentarer
Postat av: Pia Hallerby

förstår gumman, tänker på dig! Puss och kram

2010-11-28 @ 21:33:19
Postat av: annika

you will never walk alone <3

2010-11-30 @ 13:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0