Blogg.se är sämst :(

Fan va blogg.se är dåligt. Jag har inte kunnat blogga på flera dagar för sidan bara error, error, error.... Daah säger elso då.
Jag tänkte i alla fall berätta om min lilla helg.. I fredags så var jag och spenderade kvalitetstid med min älskade bästa Danny. Bäst, bäst, bäst. Sen var det tidig morgon på lördagen och ner till stallet och rida sedan hålla teori... (FYRA GRUPPER!! SINNES!!!) Har saknat mina barn, som är så söta!
Sen vid tolv tiden så åkte jag ut till Susanne och red Frequens, finfin var han, värsta stora hästen nu ju!
Sedan gott folk så, tro det eller ej, så åkte jag med Jasse till hennes släktmiddag och var där tills typ nio på kvällen. Sen hem och titta film och tjocka i oss godis. Hej och hå!
Jag skall försöka få jasse att skicka bilderna som vi tog idag när vi red i morse på frequens och moi, så om du läser detta jasse så kan du väl typ kommentera ngt ;)

Nu är det så att jag är så galet trött, så jag måste verkligen sova... Godnatt alla trogna bloggläsare som läser bloggen trots kass update! <3


Jag hatar att saknar dig & jag hatar att jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: emelie

love u.

2010-10-10 @ 22:45:17
Postat av: Jasse

Klart jag läser, lite sporadiskt, precis som ditt bloggande är :) haha. jag ska skicka bilderna när jag kommer hem idag :)

2010-10-15 @ 13:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0