jobbigt....

Allting känns så jävla konstigt. Vet absolut inte vad jag vill längre. Har så otroligt mycket tankar i huvudet, jag vet inte riktigt var jag skall bli av. De saker som jag trodde var rätt, det visar sig att det är helt fel.
Och den person som alltid alltid alltid finns för mig, den finns inte längre där. Och det gör ont. Det gör så jävla ont.
Jag var så naiv och trodde att det var skillnad med mig, att denne inte alls skulle svika mig och gå vidare utan mig, men jag var så naiv. Jag borde ha lyssnat på vad folk sade till mig. Nu sitter jag här, helt jävla ensam och krossad. As usal.
Har inte kännt denna känslan på flera år, blandad hat, sorg och svek. För jag litade verkligen på denna personen, jag sade ord som aldrig tidigare hade existerat i min mun, det hade bara funnits i mina tankar. För visst sa denne att den alltid skulle finnas där, och jag trodde på det, för allt hade ju varit så bra, ellehur? Men vad kan jag göra åt det nu?
Och det värsta av allt, det är att jag inte sluta bry mig, trots att denne sviker gång, på gång, på gång, jag fortsätter att bry mig, trots allt. Bara för att jag är för god, jag älskar för mycket för att kunna släppa taget.
Och nu är det inte långt kvar tills vi ses igen, jag borde ha lyssnat. Fan också.

f l y g e r  i v ä g  s o m  e t t  p a p p e r s f l y g p l a n



Release me

Kommentarer
Postat av: chris

Det löser sig syrran, det vet du... Saknar dig... :( kram

2010-10-04 @ 22:49:39
Postat av: chris

Det löser sig syrran, det vet du... Saknar dig... :( kram

2010-10-04 @ 22:49:40
Postat av: Jasse

Finaste Elsa, du vet mitt nummer och du vet att du kan ringa mig NÄR du vill! Jag finns för dig alltid, det kan du lita på! Det lovar jag dig hjärtat! <3

2010-10-05 @ 11:14:39
Postat av: Emma

men Elsa, stackare... Vad det än är så fixar det sig!

Du är finast i världen!

Massa kramar!!

2010-10-05 @ 13:11:32
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0