tidsbrist....

Tänkte uppdatera min blogg med ingenting? Har det så sjukt stressat nu... Typ 1000 prov och 1000 andra saker som skall göras..., Inte okej. Hinner knappt med Handy. Som förövrigt hade fetdamp idag när jag red lektion... Blev så arg så tårarna sprutade. Pappa blev typ förtvivlad och hoppade, mot alla odds upp och satt en liten stund på honom. Bara skritt och trav. Men ändå! Trodde aldrig att det skulle hända.

Vill ni veta något sjukt? Min älskade söta lilla NO lärare Michaela har tappat bort min labbrapport som jag skrev för typ tre veckor sedan... Så jävla stört.

och en annan sak som också suger, det är att Josefin som vi har nu i SO, hon är gravid.. OURH, jag älskar ju henne :( Varför blir alla bra lärare gravida? Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0