haha ;)

Red Doris snoris, fan va äckligt haha, nej men hon gick som en liten pärla. Hon väntar på att få komma hem till Kukskahus!
Jag är verkligen usel på att blogga, och det är inte bara internetets fel, utan jag är faktiskt kär, inte bara i Michael Vartan som spelar Vaughn i Alias utan hela den där serien har typ tagit över mitt liv, gud. Fattar ni så sjukt?? Nej ni fattar inte. Jag håller på att bli psykiskt störd på riktigt.
Det är så frustrerande får Sydney och Vaughn får inte älska varandra, dom får inte ses tillsammans, men dom är döds-kära och jag är lite töntig... haha.

Titta på det här klippet på Sydney och Vaughn, åh, film-orgasm på hög nivå ;) haha, fan vad jag är störd.

http://www.youtube.com/watch?v=smBa1jBzesg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0