Pappa är enviiis...

Konversation mellan mig och Pappa.
P- jag har lite ont i fingret.
J- är det brutet tror du?
P- Nej herregud, det är bara en liten stukning!
J- Vadå stukning hela fingret är ju för fan snett?
P- Sluta överdriv, det är inte så farligt.

1 timme senare

P- shit va svullet mitt finger är.
J- äh, ta det lugnt det var ju bara en stukning.

3 timmar senare

P-Fyfan, har du en panodil eller något?
J- Har du ont i fingret?
P- Jaa... Fast jag klarar mig nog. Jag kan tejpa.

5 timmar senare

P- Elsa, kan du hjälpa mig att skära?
J- det är klart, ont i fingret?
P- Jävla finger... hmhmh.
J- Jag sa ju att det var brutet!
P- Ja, du har nog rätt... Det är nog brutet. Fast det finns inget jag kan göra ändå...
J- suck.

Kommentarer
Postat av: Martina

ååh jag saknar matsiie :(

2010-09-27 @ 08:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0