Svar på tal ;)


Jo visst kan jag det. Jag har även fått frågor om det är sant att jag har köpt en ny häst. Och ja det är det. ;)
Det är en irländsk d-ponny tävlad 120, nolla och en 130 med ett ner. Den är 6 år och varit i Sverige en och en halv vecka, typ. Pigg och glad är den i alla fall, skulle egentligen inte alls ha någon ponny ju, men jag råkade "snubbla" över den här....
Skall se om jag kan knäppa lite kort på en sen:)

några bilder som jag klippte ut ur filmen när jag provred.











Hittade en film på honom, när han är fem år.

http://www.youtube.com/watch?v=l34hGivrIpQ

Kommentarer
Postat av: amanda

Är den filmen ifrån Irland? :)

2010-09-24 @ 14:37:02
URL: http://aaamaaandaaas.blogg.se/
Postat av: Maria Hansson

Det ser ju jättefin ut! Hoppas den blir bra:) Lycka till med allt och hälsa mammsen och pappsen... Kram

2010-09-25 @ 08:14:25
Postat av: Elso

Ja det är den Amanda! :)

2010-09-25 @ 08:21:17
Postat av: Elso

Och Tack Maria! Allt bra m. dig och hästarna? Kram

2010-09-25 @ 08:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0