Valvaka

Jaa, det är valvaka, och vad säger man om det? Jag trodde dock att Alliansen skulle leda mer än vad dom gör, Mona Muslim är nog ganska knäckt.. haha. Skall jag vara helt ärlig så är jag inte så värst insatt i Sveriges politik, men jag tycker ändå att det är fel att SD skall få vara med i regeringen. Och det värsta av allt, är att min kommun, vellinge, stödjer SD sjukligt mycket. Inte bara kommunen, utan i skolor och så också, SD blev de tredje största partiet i min skola, i min moderatkommun :(
Och på tal om moderaterna så har de backat med minst 17 % i vellingekommun, det är typ bra, för de vill förstörna näset.

Nä, detta har varit ett dåligt val. Alla har förlorat på ett eller annat sätt. Socialdemokraterna har backat, mycket. (jag har en teori om det som jag skall berätta någon gång) Alliansen har backat på ett sätt, men har en då högra mandat eller vad det nu heter. Men dom har ingen majoritet, dvs att SD kan ha mycket mer med saker och ting och göra eftersom dom jävlarna har kommit in i riksdagen.

Detta är rent ut sagt en jävla val-soppa.

Kommentarer
Postat av: Mia Andersson

JAG VILL JU ATT SOCIALDEMOKRATERNA SKA VINNA! :(((<3

2010-09-19 @ 23:58:33
Postat av: emma a

Jag ville också att sossarna skulle vinna :( Alliansen och reinfeldt suger för fan :(

2010-09-20 @ 00:11:17
Postat av: Evelina

Jag är moderat, men jag håller med dig, vilken val-soppa.. Hahahaah, pinsamt att bo i skåne ;D

2010-09-20 @ 21:27:46
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: elso

Ja, jag vet, sjukt alltså.. SD hade typ fått 12% i trelleborg med... Helt sjukt alltså. Dom är inte riktigt kloka...

haha, vi får starta ett eget parti Evelina <3

2010-09-21 @ 11:56:37
Postat av: josephine a

Har du fått en ny häst nu Elsa?? :):)

2010-09-24 @ 13:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0