Regn...

Fan vad det regnar, inte okej någonstans. Det var fan storm inatt alltså. Oska och regn så det var inte klokt. Uppdatateringen är inte så bra nu eftersom min dator är fylld av virus. -.-
Nästa vecka så är det Ullis/Marie läger nere här på SFRK, vet fortfarande inte om jag ska vara med dock.
Är inte intresserad av att vara med på hela lägret, utan i så fall endast på markarbetet och hoppningen. Eftersom min häst inte är i gång tycker jag det är lite väl bra för honom att gå två gånger per dag.
Har sjukt dåligt samvete för att min häst går ute i hagen utan täcke eller något, han kommer frysa... Och han har ett hav i sin hage...  Obehaglig tanke.


Zento står för bilden, min fina saknade ponny..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0