grått och dimmigt

Usch vilket tråkigt väder det är idag, grått och dimmigt.. Imorgon ska jag till skolan, wiie, längtar lite faktiskt. Känns dock som jag inte varit där på 100 år, vilket jag i och för sig inte har heller...
Handy är så himla fin just nu, verkligen superfin. Är så glad för honom.
Nu på förmiddagen så skall jag mest underhålla mig med att städa, lagoom kul. Men eftersom mamma kommer hem från Berlin idag så måste huset vara fint :)


Snart, snart, snart skall jag till Kuskahus igen <3

Kommentarer
Postat av: L

Tänkte bara slänga in en liten kommentar angående Zento, verkligen en superponny! Har det bra där han står nu och fungerar bra på lektion och i stallet. Hälsa på honom om du har lust, kan garantera att han har det så bra en lektionshäst kan få det. / L

2011-02-21 @ 21:48:18
Postat av: Anonym

Tänkte bara slänga in en liten kommentar angående Zento, verkligen en superponny! Har det bra där han står nu och fungerar bra på lektion och i stallet. Hälsa på honom om du har lust, kan garantera att han har det så bra en lektionshäst kan få det. / L

2011-02-21 @ 21:49:46
Postat av: L

Tänkte bara slänga in en liten kommentar angående Zento, verkligen en superponny! Har det bra där han står nu och fungerar bra på lektion och i stallet. Hälsa på honom om du har lust, kan garantera att han har det så bra en lektionshäst kan få det. / L

2011-02-21 @ 21:50:45
Postat av: L

Tänkte bara slänga in en liten kommentar angående Zento, verkligen en superponny! Har det bra där han står nu och fungerar bra på lektion och i stallet. Hälsa på honom om du har lust, kan garantera att han har det så bra en lektionshäst kan få det.

2011-02-21 @ 21:51:33
Postat av: elsa

åh vad roligt att höra! Min fina ponny, jag saknar honom massor :(

Funderar på att hälsa på honom.. Men jag vet inte riktigt när det är bra att komma dit? Men jag kommer absolut hälsa på honom snart!

2011-02-23 @ 20:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0