Hoppträning igår!

Hopptränade tre hästar igår. Nerus, Handy och Kora. Alla tre gick super, så jäkla härligt! Trodde Kora skulle vara besvärlig eftersom hon fått göra lite som hon själv vill den senaste tiden, men så var det inte alls, hon var riktigt fin och hoppade upp sig fint och stort. Kul!

Hoppade Nerus på förmiddagen privat för pappa, gick riktigt bra det med, han hoppar som fan den hästen alltså! Danny var med och fotade superfina bilder, så tack till henne!

Sen vid halv åtta tiden så lastade jag Handy och åkte till Österlings för att träna för Ullis. Visste inte hur det skulle gå med hoppningen för han var spänd som en fiolsträng och hoppade mest runt när vi red fram, sen blev det hela inte bättre när vi skulle trava och galoppera bommar... Vet inte hur jag ska göra för att han inte skall hetsa upp sig så när jag tränar borta i grupp, han blir helt störd. Sen när vi väl började hoppa så lugnade han ner sig och hoppade banan som en klocka, det var bara att styra runt, sjukt härligt!


Gullig min hjäm är x)

Kommentarer
Postat av: Hanna

önskeinlägg: Nerus! :)

2011-03-02 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0