yeah.

En omtyckt text som jag skrev till en viss person. Ganska rakt tycker jag.

Du är livrädd för vad alla andra ska tycka, för vad alla andra skall säga, för vad alla andra ska tänka.
jag skiter fullständigt i vad folk säger och tycker om mig, och hade jag inte gjort det så hade jag inte gått i denna klass för det är sant som du säger, "dom" tycker att jag är en fitta.
och jag finner mig i det, jag tycker nästan att det känns bra att dem tycker så, för det roliga är att ungefär 1/5 av de dom säger är sant, resten är påhittad skit för att få mig att verka som en sämre person. och jag vet att dom stör sig på mig, jag säger vad jag tycker, jag är rak, jag säger vad jag känner, menar jag fitta så säger jag fitta, menar jag knulla så säger jag knulla, det är inte mycket mer med det. Jag tar mycket plats, jag är socialt kompetent och det gillar inte dom. Men som sagt, jag går vidare. Med eller utan dom, mig spelar det ingen roll.

Kommentarer
Postat av: tess

så jävla sant hjärtat. Jag avundas dig.

2011-02-07 @ 00:21:18
Postat av: mmalin '

AWESOME !! :D

2011-02-07 @ 18:55:41
URL: http://stoorasyster.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0