Crazytown

jag är sämst på att uppdatera, och idag är jag dessutom så sjukligt trött sen gårdagen, men det var det värt det! Så jävla awesome!

Awesome bild på mig, malin och mikaela innan strandbaden, sjukt chill!


Om vi ska prata lite häst så kan jag ju säga att min häst lekte bambi på hal is när vi skulle försöka ta oss ut på en liten skogstur. Inte kul. Var dock livrädd att jag skulle stöta på ett vildsvin eftersom vi har fått massa sånna här nere nu :s Inte okej....
När vi var nere på LV4 så träffade vi massor av hundar också, och en liten hundjävel bet i Handys svans, haha, jätte elakt! Och Handy som är så himla snäll vände bara på huvudet och tittade på den lilla hunden när den stod där och försökte dra av honom svansen... Stackars lillhandy :(

ja, vad skall man säga? Handy och hunden på bild... Charmigt... ;)

Kommentarer
Postat av: annika

hahaha, jag dööööör!

2011-01-15 @ 18:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0