GALET

Ja, galet är fan ordet. När jag kommit upp  till Sven inge märker jag att internetfanskapet inte fungerar, hur arg blir man inte då? Så där av den dåliga updaten.
jag kan ju säga att handy har skött sig utmärkt när vi varit iväg, har även fått massa beröm av Sven Inge som tycker att han blivit fin, alltid kul att höra!

Kom hem nu på eftermiddagen, trött som en invalid gås, as usal. Fick mejl av katarina som undrade om jag ville sjunga imorgon? Har dock ingen låt på g, men ja, skitsamma. Vi kommer nog på något!
jag bloggar mer imorgon för nu död min dator..
men,

Om du ser detta Daniella Ericson, kan du väl höra av dig till mig såp vi kan bestämma fotodag? :D


min hästr är verkligen på gång, och det känns jävligt bra!

Kommentarer
Postat av: annika

din ponny är så snygg!

2011-01-09 @ 18:34:10
Postat av: isabelle weber

oj.. du är nog den saktaste person jag känner :D

2011-01-09 @ 21:01:08
URL: http://bellaweber.blogg.se/
Postat av: elso

dö isabelle :(

2011-01-10 @ 08:39:01
Postat av: Danniii

Såg detta nu, vi ses ju imorgon så vi kan snacka då. ^^

2011-01-10 @ 19:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0