Whtiney Houston & Chokladfondy

Kom nyss hem från Katarina, vi hade ett litet möte om terminen, skall ju söka in till estet på både Sundsgymnasiet, Rytmus och Heleneholm. Så då är det intagningsprov vilket innebär att jag måste välja låtar och så redan nu.
Tippar åt att det blir en Whitney Houston låt, en av hennes enklaste, har annars väldigt svårt att sjunga hennes låtar eftersom det är så mycket power i dom. Men det är en ganska lugn powerbalad som heter Saving all my love for you. Skulle vara fantastiskt om det kunde klicka med den låten faktiskt, helt underbar sångerska är hon.
Skall även sjunga Mercedes Benz, en rå låt från 80 talet som framfördes av Janis Joplin. Jösses vad tråkiug jag är som sitter och snackar gojja. hahah.

kan ju även tillägga att tanterna i mitt stall tror att min häst är livsfarlig, slutade med att dom gick ut när jag red i ridhuset idag, helt sjukt. det är ju inte så att min häst gör något, han är ju pigg poch så, men han gör ju inget.

Nu skall jag ringa min far och beodra honom köpa Choklad och frukt. Det vankas chokladfondy hos familjen Westberg :)


En av dom mest talangfyllda människorna på denna jord. helt otrolig röst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0