Italien ar awesome!

Ar ju som sagt i Italien och det ar riktigt awesome, jobbar seriost pa min solkbranna, jag vill bli bruuun!
Dessa tva dagar vi har varit har sa har jag chillat har vid hotellet, var inne i stan en stund igar och kopte ett par solglasogon, verkligen valbehovt har!
Just nu sa haller pappa och mamma pa att hyra en bil som vi ska ha idag, lordag, sondag, mandag. Ska bli overnice :)
Nu hinner jag inte skriva mer for att jag ska ga ner och ata frukost, ni far ha det bast tills vi hors igen!

Saknar och alskar dig handy!

Kommentarer
Postat av: fia

har saknat dig min finaste!

2011-07-28 @ 10:45:55
Postat av: elsa

saknad dig också mes!

2011-07-28 @ 11:35:31
Postat av: elsa

Vi måste rida ut någon dag, jag ringer dig sen! :p

2011-07-28 @ 11:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0